fredag 1 juni 2012

Glad sommar?

Glad sommar har jag velat säga länge. Ja idag är det nu 1 juni. Det sa min 11-årige son så fort jag väckte honom i morse. Han brukar på sin höjd grymta något så det här måste ha varit viktigt.




När börjar nu sommaren????
Är det första juni eller när det är skolavslutning och sjungs den blomstertid nu kommer? Eller är det när det blir varmt så man kan gå barfota och åka och bada? Jamen då är jag rädd att det blir för lite sommar eller ingen alls. Just nu är det riktigt kallt här uppe i Sundsvall och jag vägrar hoppa över sommaren. Eller är det när vallmon börjar blomma, för det gör den nu. Nu är det jag som gör som Ida och sätter lite fart på sommaren.


Så glad sommar på er allihopa! Nu kör vi igång.......

Glasspinne påsarna här över är en A better option bag, boulder shoulder. Perfekt att ha med till affären eller stranden : ) http://www.justedesign.se/produkter/vaskor/abob-a-better-option-bag/

Kerstin bland sommar kyla och vallmo